SAMSUNG GALAXY III vs ANDROID

El dia 17 d’octubre cansat de no gaudir d’un SmartPhone amb garanties totals, em vaig decidir a comprar-me un Samsung Galaxy.

La meva intenció era comprar un S II, però al anar a The Phone House, em van dir que feien una “Oferta Boja” amb descomptes de 100 €, als Samsung Note, Note 2 i Galaxy III, i aquest últim ha estat el que he comprat.

El meu operador es Vodafone, com que m’havia gastat els punts per una Blackberry per la meva neta, signant una permanència de dos anys, em trobava que no podia canviar el telèfon. Per aquest motiu entro en contacte amb The Phone House. Haig de dir que ha estat una excel·lent experiència d’aquelles que notes que els que t’atenen en saben més que tu, això es molt important per mi, ja que se que trobaré respostes.

Estic entusiasmat des del primer moment, en qüestió d’hores ja s’havien instal·lat, tan els Contactes, com el Calendari (Agenda) del meu compte de Google mail, (això es habitual al sistema Android), a l’anterior SmartPhone ja havia fet el mateix, però ha estat molt més ràpid. No cal que us digui que durant aquest 10 dies que fa que el tinc, he anat instal·lant les apps que ja tenia a l’altre i que tinc al Tablet, a més de noves, com a mínim una dotzena.

Avui 27/10/2012, després de posar-lo en marxa , em diu que hi ha un paquet de software que s’està descarregant.

Es l’actualització  Android 4.1 Jelly Bean, l’últim, només han passat 10 dies de l’adquisició, això es fantàstic i diu molt tan de la gent de Samsung com dels d’Android-Google.

No sé si es nota però estic com “un nen amb sabates noves”.

penjat el   27-10-2012

Deixa un comentari

